Al cincilea anotimp

De data asta n-am venit să-ţi spun că te iubesc. Palmele mele au făcut amar legământ de tăcere cu inima ta. Ţi-am adus un zâmbet alb pe care să scrii un recviem pentru toamna noastră.
Cum ? N-ai ştiut ? A fost un accident cumplit ! Ultima frunză a dispărut dintre ramuri. Gurile rele spun că s-ar fi sinucis, dar n-a fost aşa. E adevărat ca singură s-a desprins de pe cel mai înalt ram al arţarului de sub fereastra mea. Zâmbea când s-a aruncat in braţele vântului, dar, din nefericire, acesta se oprise din adiere. Pentru o clipă, doar pentru o clipă…
A fost îngrozitor. Am văzut-o apoi însângerată pe asfalt. Paşi grăbiţi au ascuns-o privirilor după aceea. Am auzit mai târziu vântul urlând de durere, sfâşiind norii şi prăvălind ploaia peste pămant. Asfaltul e curat acum.

Hai, scrie, dar să n-aprinzi lumina! Nu-ţi face griji pentru cei doi indrăgostiţi, sunt doar costumele din stagiatura trecută, nici copacii nu vor păţi nimic, doar sunt din carton, frunzele din hârtie creponată, drumul din rumeguş iar lumina amurgului roşiatic e de la becul cel chior din colţ. Şi să  nu uiţi să scrii acolo cum se numeşte anotimpul acesta. Tot va aprinde cineva lumina la un moment dat si mă va întreba cum se numeşte acest puzzle absurd dintre un suflet şi o eroare.

Când pleci, ai grijă să nu te împiedici de lacrima din colţul dimineţii. E singura adevărată. E preţul ce l-am plătit pentru nerozia îngerilor.




5 răspunsuri to “Al cincilea anotimp”

  1. „”Când pleci, ai grijă să nu te împiedici de lacrima din colţul dimineţii. E singura adevărată. E preţul ce l-am plătit pentru nerozia îngerilor.””

    superb spus ! 🙂 felicitari sincere pentru noul blog! arata bine. Imi place ce-ai scris te voi pune in Blogroll . SPOR LA SCRIS !

  2. al 5,lea anotimp e anotimpul lui „singur” , „gol” si „pierdut” . e anotimpul in kre ninge cu ars,desi e soare si ploua. in kre totul e un mare desert. in kre te doare sa respiri golul lasat.

  3. ce ai scris tu e cea mai pertinenta definitie a acestui anotimp !

  4. Reblogged this on mirupunct and commented:
    Genial ❤

Lasă un răspuns

