Plecarea din tăcere

Iarăşi am plecat prea devreme din tăcere,
pe drumul abia închipuit dintre două vise fragile,
unul aproape uitat, celălat nevisat încă.
Cuvinte grele cu muchii ascuţite sfărâmă drumul,
dar eu păşesc mai departe
către un iluzoriu punct cardinal,
unde gândurile mele orbitează în elipse absurde
în jurul nimicului din tine.
Un înger schilod suflă în lumânări fumegânde
adunând în el tot întunericul,
să nu văd că în locul penelor îi crescuseră frunze,
iar glezna stângă îi prindea rădăcini
într-o veştedă singurătate.

Azi am păşit mai repede decât putea îngerul meu păzitor să zboare.
Apoi a fost iarnă.

9 răspunsuri to “Plecarea din tăcere”

  1. „Un înger schilod suflă în lumânări fumegânde
    adunând în el tot întunericul”
    …………….
    Mai întunecat decât Bacovia …

  2. Suntem enigmatică … 😉

  3. Just sometime? …

  4. ce crezi , e de preferat stationarea in tacere, intr,un punct de suspensie in afara a, tot ce putem simti, sau luarea unui drum oarecare ?

    • „unde sunt toti cei care as fi putut sa fiu ? ” – nu eu am intrebat asta ci altcineva cu mut inaintea mea care spunea ca ne nastem 10000 si urmare a alegerilor noastre la final ramanem doar unul singur. Nu stiu ce este mai bine, sa alergam nauci facand mereu alegeri sau sa nu alegem nimic.

  5. Zici:
    “unde sunt toti cei care as fi putut sa fiu ? ” – nu eu am intrebat asta ci altcineva cu mut inaintea mea care spunea ca ne nastem 10000 si urmare a alegerilor noastre la final ramanem doar unul singur.
    _______________________
    Da, dar nu tot timpul e aşa … nu cred că n-ai auzit de gemeni … 😀

Lasă un răspuns

