Dezorbire

Nu ştiu cum am ajuns din nou aici
agăţată între două lumi,
una în care nu mă pot întoarce
şi alta în care n-am ce căuta.
Pipăi în jur orbecăind.
Mă împiedic de un viitor ipotetic,
nu e al meu, îmi spun şi-l dau deoparte,
ocolesc precaută o movilă de trecut.
E acoperită cu amintiri,
cresc dezlânate amestecându-se
cele reale cu cele închipuite.
Amintirile căţărătoare făcuseră o boltă peste prezent
şi-şi întindeau perfide lăstarii
cotropind viitorul apropiat.
Erau şi specii carnivore,
cele mai frumoase, bineînţeles!
Te ademeneau cu culorile calde
şi cu izul de dragoste împlinită,
apoi te devorau până când deveneai
propria amintire.
Unde dracu’ o fi îngerul ăsta când ai nevoie de el?! am strigat
când muchia tăioasă a prezentului
mi-a intrat între degetele de la picior.
Şchiopătez căutând ceva de care să mă sprijin.
Bineînteles că nu găsesc, e doar întuneric.
-Tu faci parte dintre cei care vin din lumină
şi întunericul le este străin,
aud chicotind vocea îngerului.
Pesemne că nu fusese atent când am pierdut verdele,
ultima culoare pe care o mai purtam cu sfinţenie
şi nu ştia că-n lipsa ei devenisem negru absolut.
Acum absorbeam lumina şi pentru prima dată
vedeam!
El stătea împreună cu demonul
trăgând plictisiţi din aceeaşi ţigară.

7 răspunsuri to “Dezorbire”

  1. […] , Jteph , Principessa ,   Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , Inda ,  Rokssana , Hanny-Bunny si […]

  2. Respira adanc … prinde mana intinsa si paseste pe intuneric …
    Demon si inger se pierd in lumina sufletului

  3. poti , dar ce farmec mai are ?

  4. […] , Jteph , Principessa ,   Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , Inda ,  Rokssana , Hanny-Bunny si […]

  5. […] , Jteph , Principessa ,   Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , Inda ,  Rokssana , Hanny-Bunny si […]

Lasă un răspuns

