Înger de piatră

De ce ai venit iarăşi să-mi zburătăceşti înserarea cu aripile tale?
Şi eu am aripi.
Şi ce dacă ale tale-s de înger şi ale mele de lut?
Nu te-am chemat.
Lasă-mă, acum vorbesc cu  şarpele.
El nu are aripi, dar stă încolăcit pe glezna mea stângă şi-mi învaţă tălpile să asculte cenuşa

10 răspunsuri to “Înger de piatră”

  1. sarpele e doar o zburatoare involuata,stii ?
    asculta lutul, e singurul kre iti poate face vantul sa zboare
    departe de golul abisal al noptii.

  2. da.. ? mhm.. e..cu clopotei ?! sau poate ,cu okelari_de soare ? desigur k e sarpele cu pene, nu ? al aztecilor..quetzalcoatl,sau cum puii mei se numea .. ma lasa memoria.. :/

  3. liviuchrisavram Says:

    doar cine A mers in intuneric a vazut focul luminii..

    • ai dreptate, cand am spus ca am umblat pe toate cararile voiam sa spun ca am umblat si-n intuneric si-n lumina
      si da, mai am drumuri, talpile mele le cauta
      desculte 🙂

      • liviuchrisavram Says:

        sunt unele adevaruri care le intelegi doar descult .. da si ai inteles asta cand te opresti din cautare gasesti totul .

Lasă un răspuns

