Eu nu ucid

El avea suflet pustiu şi tăcut.
Purta în privire pecetea durerii.
Cunoşteam privirea aceea.
Nici zâmbetul trist din colţul buzelor nu-mi era străin;
Nici lupta, nici disperarea mută , nici renunţarea târzie.
Toate le mai văzusem
La mine.

Era ca şi cum m-aş fi privit într-o oglindă întoarsă.
Mi-am întins gândul să-i sărut umărul stâng.

Atunci a apărut îngerul bătând din aripi şi a strigat:
“Nu ţi-am mai spus că cei fără suflet nu se pot oglindi?”
Fără să-şi dea seama, bătaia de aripă a răscolit cenuşa
Aprinzând ultima scânteie
Ce ardea mocnită
Sub cenuşa din inimă.

Cuvintele mi s-au topit pe buze
Şi n-am mai apucat să-i spun:
“Încă mai poţi pleca
Eu nu-i ucid decât pe cei care-i iubesc.”

Pentru că în clipa aceea… deja îl iubeam.

7 răspunsuri to “Eu nu ucid”

  1. „Nici zâmbetul trist din colţul buzelor nu-mi era străin;
    Nici lupta, nici disperarea mută , nici renunţarea târzie.”

    din nou,recunosc aceste cuvinte ..

  2. toti oamenii care au avut un impact important in viata mea, atat in sens bun cat si in sens rau au fost din rasa asta. Poate e vina mea, poate celorlalti nu le-am dt voie 🙂
    nenea aia destepti care scriu carti despre oameni spun ca cel ma puternic instinct al omului este acela de a face ce au mai facut.

  3. inteleg,desigur. un fel de karma.. obligata sa tot repeti aceleasi experiente :p da,dar intr,un sfarsit o sa atingi ..perfectiunea.nirvana e aproape..mai treb sa ma suporti doar pe mine,si intrii in Rai ! :)) iar o iau pe aratura..

  4. […] , Jteph , Principessa ,   Toscana , Shayna , Melicovici , V , PavelIonut , Pegas ,   Pisicaroz , Inda ,  Rokssana , Hanny-Bunny si […]

  5. da , pustiu si tacut … frunza in vant
    lacrima

Lasă un răspuns

