Hai să plecăm

Hai să plecăm!
Primăvara asta, oricum, a venit prea târziu
şi altcineva umblă îmbrăcată cu hainele mele.
Dă-mi mâna şi vino!
Unii îmi spun că te-au mai văzut trecând uneori,
că paşii ţi se transformau în nisip;
Deschide ochii!
S-a destrămat curcubeul ca un şarpe întins
între nemurire şi nefiinţă.
De ce taci?
Răspune-mi odată, că se năruie întunericul în mine
şi n-am să te mai pot vedea.

Ah, da… îmi amintesc, ultima dată buzele tale aveau gust amar de ţărână
7 răspunsuri to “Hai să plecăm”

  1. . . .am adunat nisipul pe talpi pentru a face o oglinda a lumii.
    Am mers pe curcubeu si am vazut dincolo,
    ochii,mi sunt bolnavi de tot ce exista.
    Mi s,a crapat pamantul de pe buze,si m,am acoperit cu efluviul tau .
    hai sa plecam, e prea mult verde
    Si,i prea devreme sa nu fiu doar eu.

    Ah,da.. imi amintesc, buzele tale aveau gust dulce de iarba ..

  2. da-mi mana si vino, iarba viseaza roua sclipind dicolo de colbul drumului

  3. vin. pregateste lumea..arunca,i niste violet prin par, aprinde niste torte,si presara si niste frunze uscate prin patul naturii .
    sa privim un foc ce arde,atavic, si sa fim din nou noi,primitivi,si puternici,si nestiutori .

  4. nu ma mai provoca, k,mi arzi vreo niste rezistente.. 😀 tu crezi k eu pot sa ma tin de tine ? esti teribila

  5. da. o sa urmez harta . adik, dak scrie pe harta in ..romaneste:). k de nu, nici cu 3 serpasi+2 samani+o vrajitoare batrana nu cred k te gasesc .

Lasă un răspuns

