Asemănare

Ce neuitare adâncă mi-a cuprins căuşul palmei
bănuindu-ţi conturul obrazului alungit de nesomn?
Gândul meu se incovoaie de dor peste pervazul ferestrei
care stă să se dărâme de atâtea întrebări.
Limbile ceasornicului se împleticesc în toate asemănările mele
când mai naufragiez încă o dată în luciul oglinzii
confundând din nou suişul aşteptărilor mele cu asfinţitul mirărilor tale.
Undeva mai încolo de miezul noptii, rătăcită prin hăţisul cuvintelor
plecarea ultimei întrebări sângerează în toate culorile tristeţilor tale.
Voi afla din nou prea târziu ca dimineaţa aceea oarbă
ce-am zăvorât-o în mine s-a sinucis de dor
în timp ce cocorii îsi căutau triunghiurile nesositei toamne,

iar pe tine nu te mai durea umbra gleznei mele…

7 răspunsuri to “Asemănare”

  1. la naiba..cum scrii. . m,as face si cocor,si toamna si fereastra, numai sa nu mai emane poeziile astea ,atata tristete

  2. Cred că se potriveşte:
    Gerswin – Rapsody in blue

  3. Poate pentru că minţile care au gustat albastrul existenţial, au căpătat definiv calitatea de a reuşi să se detaşeze din când în când de viermuiala gri a Realului.
    :::::::::::::::::::::::::::::
    Tot blue, nişte ochi de data asta…

  4. Absolut …

Lasă un răspuns

