Aşteptându-te

Aştept dincolo de vămile nopţii
unde paşii se preschimbă în şoapte
şi ceaţa se risipeşte în fuioare albăstrui,
unde aripa uită zborul
şi palmele înfrunzesc din cenuşă.
Pleoapele mele s-au închis peste privirea ta,
iluzii verzi îmi şerpuiesc peste degete
şi mai încolo începe să ningă
de-o vreme încoace cu aripile tale.
Cândva mi-ai fost altar
iar eu tribut pentru nesomnul verii.
Întoarce-mă la tine…

4 răspunsuri to “Aşteptându-te”

  1. Foarte frumoasa poezia :X
    mai ales acest vers „şi palmele înfrunzesc din cenuşă”

  2. Vamile noptii n,au putere in fata mea
    Le,am eliberat demonii din inchisoarea eterna
    Ea n,are secrete pentru spiritul meu, doar cenusa nu vrea sa ma asculte,
    Mereu transforma dupa un timp
    Viata in moarte.
    Chipul tau in tarana.

  3. ROMANŢA FĂRĂ ECOU de Ion Minulescu

    Iubire, bibelou de portelan,
    Obiect cu existenta efemera,
    Te regasesc pe-aceeasi etajera
    Pe care te-am lasat acum un an…

    Iti multumesc!…
    Dar cum?… Ce s-a-ntimplat?…
    Ce suflet caritabil te-a pastrat
    In lipsa mea,
    In lipsa ei,
    In lipsa noastra?…
    Ce demon alb,
    Ce pasare albastra
    Ti-a stat de veghe-atita timp
    Si te-a-ngrijit
    De nu te-ai spart
    Si nu te-ai prafuit?…

    Iubire, bibelou de portelan,
    Obiect de pret cu smaltul nepatat,
    Ramii pe loc acolo unde esti…
    Să nu te misti…
    Si daca ne iubesti –
    O!… daca ne iubesti cu-adevarat –
    Asteapta-ne la fel inca un an…
    Un an macar…
    Atât…
    Un singur an…

    Iubire, bibelou de portelan!…

Lasă un răspuns

