Harta

Spre mine-i departe, spre tine-i târziu,
mi-s paşii înceţi, tremurânzi şi cărunţi
mai pot doar o hartă greşită să-ţi scriu
cu munţii suind prin neguri abrupţi
şi drumuri zălude prin iarbă crescute,
dar stau şi privesc cu credinţă deşartă
un amurg second-hand dosind pe tăcute
secunda furată din ceasul de piatră.

Se sfâşie drumul în albe răscruci,
cuvinte, fluid se scurg dintr-o rană,
rămâne-vom goale cuiburi de cuci
ascunse-n zăpada de iarnă orfană.

10 răspunsuri to “Harta”

  1. cu albele rascruci in care se sfasie drumul raman si eu; si cu zapada orfana…

  2. „rămâne-vom goale cuiburi de cuc”..ce frumos.E greu sa mai aduni ceva in tine cand fiecare om rapeste parti din ceea ce esti.

  3. sfasiere de drum in rascruce … imi place cum suna. am mai citit poezia asta, da aprca azi o vad mai frumasa. prima data spre mie o fi fost departe si spre ea tarziu 🙂

  4. daca nu bagai second-handu-ul ala acolo…
    cu stima
    mihai

    • trebuia sa fie acolo, harta se poate citi doar intr-un fel de lumina
      raspunsul e in link

      • o fi in link, eu nu te contrazic dar da ca nuca in perete ca e expresie imprumutata, iar cand citesti o poezie nu te apuci sa citesti link-ul, intr-un volum de poezie nu ai cum sa pui link-ul, nu spun ca ai gresit, spun doar ca nu da bine

    • am inteles ce spuneai, ideea e ca tot ce scriu eu aici nu va ajunge in vecii vecilor intr-un volum, poate citind te vei lovi de foarte multi alti „bolovani” risipiti pe asfaltul asta
      la majoritatea textelor exista un link, cuvintele scrise cu alta culoare, acolo e un fel de erata sau de nota de subsol, cum vrei sa-i spui si de obicei acolo e explicatia pentru notele discordante, mai intotdeauna voit discordante

Lasă un răspuns

