Călătoria

Lui Matt

Mi-au crescut aripi astă-noapte.
Mă dor şi le deschid stângaci,
E scris în ele drumul printre şoapte
Şi vechi descântece de vraci.

Pe drum sunt munţi si-o mare amorţită
Iar vortexuri de vise m-absorb aleator,
Pădurea e departe şi-mi lasă ca ispită
Liane-ntortocheate să văd prin ochii lor.

Sângele mi-a plecat în pribegie,
Şerpaşii se târăsc acum prin vene
Şi-n locul inimii o grotă o să fie
Cu tobe, flăcări roşii şi desene.

Chiar de n-am mers, mi-s tăliple zdrelite,
Îmi cresc din ele albe rădăcini,
În palmele căuş reci stele-s adormite
Şi-un vânt de seară-aduce cuvinte şi lumini.

Tu le auzi pe cele ce încă nu sunt spuse,
Poţi să mă vezi că sunt şi-apoi nu sunt
Şi aşteptându-te s-apari din lumi demult apuse
Cu vise-ngemănate leg cerul de pământ.

8 răspunsuri to “Călătoria”

  1. […] androxa,incaunipocrit,indaofwind,supravietuitor,ragnarslife […]

  2. Am tot citit pe aici;si e clar!
    Incep sa accept ca ma lasi fara grai…

  3. liviuchrisavram Says:

    sunt ecori ce nasc in taceri si sursurul lor strapung universul in cant din capat in capat si cuvinte mute nenascute in cant se zvarcolesc in timp si spatiu si cad in ploaie de stele „reci si moarte „.. 🙂 na am glumit si eu din samburele meu ..
    ar trebui sa mai scrii cred eu .

  4. ADRIANA Says:

    SOARELE RĂSARE ȘI APUNE MEREU ȘI MEREU

Lasă un răspuns

