Close

Zen module error. Trying reboot system.

3 răspunsuri to “Close”

  1. „Zen module error. Trying reboot system.” …
    îîîî … Am avut şi eu problema asta … sau ceva asemănător… îîîîîîîîîîîî …
    Poza îmi aminteşte de o poezie… „Gândăcelul”
    „- De ce m-ai prins în pumnul tău,
    Copil frumos, tu nu ştii oare
    Că-s mic şi eu şi ca mă doare
    De ce mă strângi aşa de rău?…etc”
    Mă trece un fior … văd un ou strâns în pumn… şi copilul ce ucidea gândăcelul nici nu avea unghii … 😀

    P.S. Glumeam 😀 … Splendidă poză … 🙂 Pentru ea apăs Like nu pentru reboot. Nu-s chiar atât de cinic.

  2. Tu ai fost mereu cinic, asa ca n-ar fi nici o problema 🙂
    Cat despre error se poate intampla oricui, ideea-i sa se repare.
    Deocamdata iau o pauza pe perioada nelimitata.

  3. Da’ ce-ţi veni?

Lasă un răspuns

