Amnezicii anonimi

Scris(oare) pentru tine?

Bună seara !
Mă numesc Inda şi sunt amnezică.
Am plecat din tine
pe când eram însetată de absolut
şi-am rătăcit drumul la întoarcere.
Aş fi întrebat de tine
dar nu-mi mai aduc aminte
cum te chemam
pe vremea când te iubeam
în viaţa cealaltă.
Nu mă plâng. Tac şi mi-e bine.
De când sunt departe
pot să îţi scriu în fiecare zi
iar tu poţi să nu-mi răspunzi niciodată
şi cu totală inocenţă acum pot iubi
toţi oamenii de pe pământ
neştiind care era numele tău
în viaţa cealaltă
pe când ne iubeam.

12 răspunsuri to “Amnezicii anonimi”

  1. ce frumos!!!!

  2. 🙂 Nu te dezminti.

  3. universul lexical iti zambeste f frumos!

  4. hmmm…
    e frumuseți descopăr eu aici…
    🙂
    Amnezia se ia? MI-ar prinde și mie bine uneori 🙂

  5. Draga Inda, si eu scriu poezie, de aceea ma bucur sa simt cum poezia ta vibreaza atat de luminos in propria mea inima. Mi-ar placea sa ne cunoastem mai bine, cine stie, poate am fost pe acelasi drum al cunoasterii in alte vieti. Cu iubire, Anca

Lasă un răspuns

